Թեմաներ
Շաբաթ 04 / 27 / 2024
Փոխարժեք
+ °C
+ °C

Ամենակարևոր իրավական լուրերը Հայաստանից` Telegram-ում

ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ

04/26/2024   23:54 Բացահայտվել են առանց դեղորայքի քնի ռեժիմը վերականգնելու պարզ կանոններ 04/26/2024   23:46 Վեց հոգուց բաղկացած ընտանիքը այրվել է հարսանիքի ժամանակ 04/26/2024   23:39 Էլեկտրաէներգիայի անջատման հասցեները 04/26/2024   23:11 Հովնան եպիսկոպոս Հակոբյանը և Միքայել արքեպիսկոպոս Աջապահյանը Կիրանց են ժամանել 04/26/2024   22:56 Հատուկ զբոսայգիներ՝ ընտանի շների համար 04/26/2024   22:35 32-ամյա կինը ներկայացել է ոստիկանություն 04/26/2024   22:15 Ահազանգ. Ոստիկանությունը հրաժարվում է վերադարձնել հստուկ պահպանման տարածք տարված ցուցարարների մեքենաները. փաստաբան 04/26/2024   21:56 Կինը բողոքել է զուգընկերոջ՝ նախկին կնոջ հետ շփումից․ մասնագետի խորհուրդները 04/26/2024   21:38 Այդպես գողեգող մտել եք գյուղերը, այդպես գողեգող էլ գնալու եք. Բագրատ Սրբազանը՝ բերետավորներին (տեսանյութ) 04/26/2024   21:35 Արհեստական, պարտադրված լիդերներ չպետք է լինեն. Արտակ Զաքարյան 04/26/2024   21:30 Քիչ առաջ Կիրանցում տեղի ունեցավ չափազանց կարևոր և շրջադարձային դեպք․ իրանագետ 04/26/2024   21:26 Սևբերետավորները ուժ են գործադրում տավուշցիների նկատմամբ 04/26/2024   21:24 Ճապոնիան երրորդ անգամ նոր H3 հրթիռ կարձակի 04/26/2024   21:07 Իշխանությունները սեւ բերետավորներ են տեղափոխել Կիրանց. սկսվեց բռնի ուժեի կիրառում 04/26/2024   21:05 Կիրանցում իրավիճակը շարունակում է ծայրահեղ լարված մնալ․ մարզպետը համոզում է բացել ճանապարհը (տեսանյութ) 04/26/2024   20:51 Պաշտպանի հանձնարարությամբ արագ արձագանքման խումբ է մեկնել Ոստիկանության Հրազդանի բաժին 04/26/2024   20:33 Իմ պայքարը լեգիտիմ է․ Լեո Նիկոլյանը օդանավակայանում շարունակում է հացադուլը 04/26/2024   20:26 Քաղաքագետ Սուրեն Պետրոսյանն ազատ արձակվեց 04/26/2024   20:20 Գնացե՛ք, Գորիս- Կապան մայրուղին բացեք. Քաղաքացին՝ ոստիկաններին (տեսանյութ) 04/26/2024   20:05 Առեղծվածային դեպք՝ Կոտայքի մարզում. «Hotel Տ27» հյուրանոցային համալիրում հայտնաբերվել են 2 օտարերկրացիների մարմիններ. 2 հոգի էլ տեղափոխվել է հիվանդանոց 04/26/2024   19:55 Կրիստինա Օրբակայտեն զբոսնել է Ալլա Պուգաչովայի դիմանկարով զգեստով 04/26/2024   19:44 Անհնազանդության ակցիաները հասել են Սյունիք. փակ է Մեղրիի ճանապարհը 04/26/2024   19:27 ՔԿ-ն վերհիշել է տարիներ առաջ հարուցված գործը ու հայտարարված հետախուզումը. երկու անձ մեղադրվում են Ադրբեջանի օգտին լրտեսության մեջ 04/26/2024   18:54 Առաջին անգամ ստեղծել են մկան և առնետի հիբրիդային ուղեղ 04/26/2024   18:45 Իսկ հայրենիքը ո՞րն է. Նիկոլ Փաշինյան (տեսանյութ) 04/26/2024   18:38 ԱԺ «Հայաստան» եւ «Պատիվ ունեմ» խմբակցությունների ներկայացուցիչները հանդիպել են ՀՀ-ում Եվրոպական միության պատվիրակության ղեկավարի հետ 04/26/2024   18:30 Ոչ ոք չպետք է ակնկալի, որ մենք կլռենք ցեղասպանության մասին. Էրդողան 04/26/2024   18:23 Փակ է Ալավերդի-Բագրատաշեն ավտոճանապարհը 04/26/2024   18:19 «Հավերժի ճամփորդներ». Զոհված տղաների պատմություններն ու երազանքներն՝ առցանց ցուցադրությամբ 04/26/2024   18:14 Հայ-ադրբեջանական սահմանին տեղադրվել է 28 սահմանային սյուն, ինչը կազմում է նախատեսված աշխատանքների 35 տոկոսը․ կառավարություն 04/26/2024   18:09 Ժամը 17.30-ի դրությամբ Երևանում փակ ճանապարհներ չկան 04/26/2024   18:06 Սուտ են ասում, ինձ բերման ենթարկեցին Ոստիկանություն.Արթուր Խաչատրյան 04/26/2024   18:01 Երևանը ստացել է խաղաղության պայմանագրի վերաբերյալ Բաքվի առաջարկները 04/26/2024   17:59 Հրազդան-Սևան ճանապարհից 3 անձ է բերման ենթարկվել. ոստիկանությունը պնդում է, թե Արթուր Խաչատրյանը բերման չի ենթարկել 04/26/2024   17:53 «Շուռ եկեք, որ ձեր դեմքը մարդիկ տեսնեն Արման Ղազարյանը՝ բռնություն կիրառող ոստիկաններին (տեսանյութ) 04/26/2024   17:44 Ենիչեր են սրանք, ոստիկան չեն. ցուցարար (տեսանյութ) 04/26/2024   17:44 Մեկնարկել է «Միջազգային համագործակցության արդյունավետության ամրապնդումը՝ անդրազգային կազմակերպված հանցավորության դեմ պայքարում» թեմայով խորհրդաժողովը 04/26/2024   17:41 Հայաստանում մայիսի 1-ից կգործի փաթեթավորված խմելու ջրի պարտադիր դրոշմավորման պահանջը 04/26/2024   17:37 Հետախուզվում է ադրբեջանական հատուկ ծառայությունների կողմից հավաքագրված Վահան Մարտիրոսյանը 04/26/2024   17:33 Մի կմճտի, ընգեր. ոստիկանները քաղաքացիներին բերման են ենթարկում բռնություն կիրառելով 04/26/2024   17:17 Կպի գործիդ, գնա էն յան ստեից. ոստիկանը՝ լրագրողին կոպտեց (տեսանյութ) 04/26/2024   17:06 Կոնվերս Բանկը հաշված օրերի ընթացքում ավարտել է դրամային պարտատոմսերի տեղաբաշխումը 04/26/2024   17:03 Հրատապ. բերման է ենթարկվել ԱԺ պատգամավոր Արթուր Խաչատրյանը. ոստիկանները քաշքշում էին պատգամավորներին, գոռում լրագրողների վրա 04/26/2024   16:59 Ճիշտ ես ասում, Նիկոլ, նախկինները ժամանակին չեն լուծել, բայց դա նշանակում է՝ դու սենց պետք է լուծեի՞ր. սա քո ջախջախիչ պարտությունն է. Նորիկյան 04/26/2024   16:46 Ոստիկանը գոռում է, բայց քաղաքացուց է պահանջում հանգիստ խոսել. փակ է Երեւան-Սեւան ճանապարհը 04/26/2024   16:40 Հրատապ. լարված վիճակ է Երեւան-Սեւան մայրուղու վրա. քաղաքացիները փակում են ճանապարհը 04/26/2024   16:23 Աշտարակի ոստիկանները կանխել են մի խումբ երիտասարդների վենդետան 04/26/2024   16:20 Նիկոլ Փաշինյանը հանձնում է հողերը. Բողոքի ակցիա՝ կառավարության դիմաց՝ ուղիղ 04/26/2024   16:10 Հայրենիքը փրկելու համար արգելված միջոցներ չկան, բացի սատանայի հետ գործակցությունից. Միքայել Սրբազանը վստահեցնում է՝ եկեղեցին պատրաստ է առաջնորդության, երբ ժողովուրդը պատրաստ լինի 04/26/2024   16:09 Ալիեւը ոգեւորված է Նիկոլ Փաշինյանի հետ բանակցություններից
04/26/2024   12:49 Համացանցում քննարկվում է Գյումրի մեկնող գնացքում Աննա Հակոբյանի նստելու ձևը 04/25/2024   10:19 Ուղևորը վարորդի աչքերին քիմիական նյութ է փչել. վերջինս այրվածքներով տեղափոխվել է հիվանդանոց. shamshyan.com 04/26/2024   11:49 Ծեծկռտուք՝ Երևանի դպրոցներից մեկում․ 14-ամյա տղաները հարվածներ են հասցրել համադասարանցու գլխին, ինչի հետևանքով վերջինս տեղափոխվել է հիվանդանոց 04/26/2024   07:34 Ծնվեց, քայլեց, պաշտոնյա դարձավ. «Ժողովուրդ» 04/25/2024   08:13 Ինչ ցանել ես, այն էլ կհնձես. Ծիծեռնակաբերդում տեղի ունեցած միջադեպից հետո թերեւս, արժե թարմացնել ՔՊ-ականների հիշողությունը. «Ժողովուրդ» 04/26/2024   21:30 Քիչ առաջ Կիրանցում տեղի ունեցավ չափազանց կարևոր և շրջադարձային դեպք․ իրանագետ 04/26/2024   16:10 Հայրենիքը փրկելու համար արգելված միջոցներ չկան, բացի սատանայի հետ գործակցությունից. Միքայել Սրբազանը վստահեցնում է՝ եկեղեցին պատրաստ է առաջնորդության, երբ ժողովուրդը պատրաստ լինի 04/26/2024   00:08 Ուսուցչուհին դասարանում սեռական հարաբերություն է ունեցել 14-ամյա պատանու հետ 04/25/2024   14:11 Գառնիկ Դանիելյանը տեղափոխվել է Նոյեմբերյանի հիվանդանոց 04/25/2024   15:32 Գերասիմ Վարդանյանը և ևս 4 հոգի տեղափոխվել են Վեդիի բաժին 04/25/2024   13:48 Չես ճանաչու՞մ ինձ, էդ ի՞նչ ձև ես խոսում. Մեղրիի ճանապարհին քաշքշուկ սկսվեց, Գերասիմ Վարդանյանը բերման ենթարկվեց (տեսանյութ) 04/26/2024   23:46 Վեց հոգուց բաղկացած ընտանիքը այրվել է հարսանիքի ժամանակ 04/25/2024   19:24 Կիրանցում ականի պայթյունից քաղաքացի է վիրավորվել. Հրատապ 04/25/2024   13:19 Փակ է Ապարան-Վանաձոր ճանապարհը 04/26/2024   17:37 Հետախուզվում է ադրբեջանական հատուկ ծառայությունների կողմից հավաքագրված Վահան Մարտիրոսյանը 04/26/2024   16:23 Աշտարակի ոստիկանները կանխել են մի խումբ երիտասարդների վենդետան 04/25/2024   20:55 «Օրենքով գողին» մեղադրում են ակումբում մարդ ծեծելու համար 04/26/2024   14:47 Ականազերծման աշխատանքներ իրականացնողներից որոշներն ազատման դիմում են գրել․ Դանիելյան 04/25/2024   21:09 Բերքաբերի սահմանին ականզերծող սակրավորի ոտնաթաթը պոկվել է, նա տեղափոխվել է Երևան 04/26/2024   18:06 Սուտ են ասում, ինձ բերման ենթարկեցին Ոստիկանություն.Արթուր Խաչատրյան

Անցում կկատարվի առավել պարզ՝ միայն Ապահովադիրների պատմության վրա հիմնված բոնուս-մալուս համակարգին.Վահան Ավետիսյան 02/15/2016   15:53  |  Հարցազրույց

 
Հարցազրույց Հայաստանի Ավտոապահովագրողների Բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վահան Ավետիսյանի հետ:
 
-Պարոն Ավետիսյան, ԱՊՊԱ-ի ներդրման առաջին հինգ տարիների ընթացքում ի՞նչ  հիմնական  ձեռքբերումներ կարող եք նշել:
 
-Թերևս կցանկանայի շատ կանգ չառնել ձեռքբերումների վրա և առավել անդրադառնալ մեր հանրությանը հուզող այն հարցերին, որոնց լուծումները կմեծացնեն ԱՊՊԱ համակարգից իրենց բավարարվածությունը: Այնուհանդերձ, փորձեմ հակիրճ ձևակերպել արդյունքները՝ 
 
ԱՊՊԱ-ն  այսօր  կայացած  և  հանրային  գիտակցության  մեջ ձևավորված  համակարգ է. այն լուծել է իր առջև դրված սոցիալական խնդիրը,
ԱՊՊԱ համակարգի ներդրման արդյունքում ձևավորվել և զարգացել են ապահովագրության ոլորտի մի շարք անհրաժեշտ ենթակառուցվածքներ, որոնք թույլ կտան պարտադիր ապահովագրության տարբեր համակարգերի միջոցով լուծել սոցիալական այլ խնդիրներ,
ԱՊՊԱ-ի ներդրման շնորհիվ ձևավորվել է իրական վիճակագրություն ճանապարհատրանսպորտային պատահարների, վարորդների վարորդական պատմության, ավտոտրանսպորտային միջոցների սեփականատերերի՝ այս ոլորտում վարքագծի, տարբեր խմբերում գտնվող ավտոմեքենաների ռիսկայնության վերաբերյալ, ինչը բավարար հիմքեր է ստեղծում կատարելու բարելավումներ և ճշգրտումներ այս ոլորտում,
ստեղծվել է շուրջ 750 աշխատատեղ, ապահովագրական գործակալների թիվն ավելացել է ավելի, քան 5000-ով:
 
-Որքա՞ն է կազմել ԱՊՊԱ համակարգի վնասաբերությունը վերջին տարիներին:
 
-ԱՊՊԱ համակարգում առաջին հինգ տարիների վնասաբերությունը (ապահովագրական հատուցումների մակարդակը) ըստ տարբեր տարիների տատանվել է 53-ից մինչև 77%՝  5 տարվա միջինում կազմելով տարեկան 64%:
 
-Ինչո՞ւ է ապահովագրավճարիների նվազագույն շեմը սահմանվում բյուրոյի կողմից և ի՞նչ կարող է տեղի ունենալ դրա չսահմանման դեպքում:
 
-Նախ պետք է նշեմ, որ Բյուրոն օրենքով ստեղծված, ինքնակարգավորվող կազմակերպություն է, որի նպատակը ԱՊՊԱ ոլորտում տուժած անձանց շահերի պաշտպանությունն է և ԱՊՊԱ համակարգի կայունության և զարգացման ապահովումը: Նշված նպատակների իրականացման համար Բյուրոն ունի օրենքով նախատեսված մի շարք գործառույթներ և լիազորություններ՝ ներառյալ իր անդամ ապահովագրական ընկերությունների համար ԱՊՊԱ ոլորտում կանոնների մշակումը և դրանց նկատմամբ հսկողության իրականացումը: Այդ կանոնների շարքում օրենքով հստակ ամրագրված է նաև Բյուրոյի իրավասությունը՝ իր կամ Կենտրոնական Բանկի նախաձեռնությամբ ԱՊՊԱ ոլորտում սահմանելու հիմնական և բազային ապահովագրավճարների նվազագույն սահմանաչափեր, և Բյուրոյի պարտավորությունը՝ սահմանելու հիմնական և բազային ապահովագրավճարների առավելագույն սահմանաչափեր:
 
Ըստ էության դրանք սահմանելու տրամաբանությունը հետևյալն է՝
 
նվազագույն չափի սահմանման տրամաբանությունն անբարեխիղճ մրցակության և անհիմն ցածր գնագոյացման բացառումն է՝ համապատասխանաբար վերջնահաշվում՝ ապահովելով ԱՊՊԱ համակարգի ֆինանսական կայունության ապահովումը,
առավելագույն շեմի սահմանման տրամաբանությունը կրկին անբարեխիղճ մրցակության, սակայն այս անգամ արդեն անհիմն բարձր գնագոյացման բացառումն է՝ վերջնահաշվում պաշտպանելով ավտոտրանսպորտային միջոցների սեփականատերերի և վարորդների շահերը:
 
Ներկայում, Բյուրոն սահմանել է հիմնական և բազային ապահովագրավճարների և նվազագույն և առավելագույն սահմանաչափերը, քանի որ ի սկզբանե ընտրված կարգավորման այսպիսի մոդելից բխում է այս երկու սահմանաչափերի սահմանման օբյեկտիվ անհրաժեշտությունը՝ ելնելով ԱՊՊԱ համակարգի կայունության ապահովման և հետազա զարգացումների ու բարելավումների հետ կապված մեր ծրագրերից:
 
-Պարոն Ավետիսյան, հիմնական ի՞նչ  խնդիրներ եք տեսնում ԱՊՊԱ ոլորտում և դրանց լուծման ուղղությամբ ներկայում ինչ աշխատաքներ են տարվում:
 
-Ինչպես արդեն նշեցի, մենք այս պահին առավելապես կենտրոնացել ենք ԱՊՊԱ ոլորտի խնդիրների բացահայտման և դրանց կարգավորման ուղղությամբ համալիր միջոցառումների վրա և 2016 թվականը մեզ համար այսպես կոչված սահմանել ենք ԱՊՊԱ ոլորտի զարգացման հաջորդ փուլի համար նախատեսված փաթեթային կարգավորումների իրականացման և նախաձեռնությունների տարի: Հարց է առաջանում, թե ինչու են անհրաժեշտ այդ փոփոխությունները. մեր կարծիքով դրանք անհրաժեշտ են և ինքնանպատակ չեն, քանի որ՝
 
անհրաժեշտ են համակարգի զարգացման երկրորդ փուլին բնորոշ փաթեթային կարգավորումներ, որոնք ԱՊՊԱ համակարգի ներդրման ժամանակ նախատեսված են եղել իրականացնել համակարգի սկզբնական կայացումից և վիճակագրական շարքերի ձևավորումից հետո,
ԱՊՊԱ ոլորտում առաջին 5 տարիների փորձը նախանշել է իր բաց և թույլ կողմերը, որոնք համապատասխանաբար կարիք ունեն ճշգրտման,
անհրաժեշտ է հնարավորինս օպտիմիզացնել ԱՊՊԱ ոլորտում առկա գործընթացները և լուծել այս ոլորտից հանրային բավարարվածությանը խոչընդոտող վերոհիշյալ խնդիրները:
 
Ոլորտում այս մասով մենք առանձնացրել ենք հետևյալ խնդիրները՝
 
մեծացել են խցանումներն երթևեկության մեջ,
ԱՊՊԱ համակարգում կիրառվող գործընթացների տևողությունը և հարմարավետությունը դեռևս գոհացնող մակարդակի վրա չէ,
Դեռևս անհրաժեշտ մակարդակի չի հասել վնասների գնահատման և պատճառների փորձաքննության գործընթացներից հասարական բավարարվածությունը:
 
Այս խնդիրների լուծման ուղղությամբ Բյուրոն ներկայում նախաձեռնել է մի շարք նախագծեր, որոնց մի մասն արդեն հաստատված է, մի մասը՝ որպես նախագծեր, շրջանառված են՝ կարծիքների հավաքագրման նպատակով, իսկ մի մասը դեռևս գտնվում է մշակումների փուլում: Մասնավորապես այս պահին կցանկանայի առայժմ խոսել միայն արդեն հաստատված և շրջանառված նախագծերի մասին:
 
Նախնական սույն թվականի մարտի մեկից (գործողության մեջ մտնելու ճշգրիտ ամսաթվի մասով լրացուցիչ հանդես կգանք համապատասխան հայտարարությամբ) ԱՊՊԱ ոլորտում ներդրվում է՝
 
ծանուցումների էլեկտրոնային տարբերակը, ինչը նշանակում է, որ ԱՊՊԱ պայմանագրերում էլեկտրոնային հասցեի լրացումը  կդարձվի  պարտադիր նախապայման և ԱՊՊԱ  ոլորտում  փորձաքննությունների  և հատուցումների գործընթացի բոլոր ծանուցումներն, որպես Ապահովադիր  և տուժող  կիրականացվեն տվյալ էլեկտրոնային  հասցեի  միջոցով:  Արդյունքում հնարավորություն կստեղծվի ճանապարհատրանսպորտային պատահարի բոլոր կողմերին արագ և  պատշաճ ծանուցել՝ դրանով գործընթացի տևողությունը կրճատելով 5-իցմինչև 10 օրով,
մինչև 50.000 դրամի գույքային պահանջներ առաջացնող  ճանապարհատրանսպորտային պատահարների մասնակից  վարորդների  կողմից պատահարների ինքնուրույն գրանցման գործընթաց: Նոր  գործընթացը ենթադրում է, որ  այն դեպքում,  երբ պատահարի  արդյունքում  մեղավոր վարորդի  նկատմամբ անմեղ  վարորդի գույքային  պահանջը չի գերազանցում 50.000 դրամը, ապա ԱՊՊԱ պատահարի  մասնակից վարորդներն ինքնուրույն՝  առանց ապահովագրական  ընկերության  և ոստիկանության  ներկայացուցչի  համաձայնության, դեպքի  վայր ժամանման և գրանցման, լրացնում են համաձայնեցված հայտարարագիրը և պարզեցված ու արագացված  ընթացակարգով  հատուցում ստանում ապահովագրական ընկերությունից: Հատուցման այս շեմի շրջանակներում  ընկնող  դեպքերն այս  պահին կազմում են ընդհանուր պատահարների քանակի մոտ 20 %-ը: ՀՀ կառավարության հաստատմանն է առաջարկվել նաև համաձայնեցված հայտարարագրի նոր ձևը. այն դարձել է առավել մատչելի լրացման համար: Նոր համակարգի  բարեհաջող գործարկման դեպքում նախատեսվում է վնասի  շեմի  որոշակի բարձրացում:
 
Ինքնուրույն գրանցման գործընթացը որոշակիորեն կմեղմի խցանումների խնդիրը: Խցանումների խնդիրը, մեր կարծիքով, էապես կկարգավորի նաև մեր, Կենտրոնական բանկի և Ճանապարհային ոստիկանության համատեղ մեկ այլ կարևոր նախաձեռնությունը, համաձայն որի՝
 
Ճանապարհային երթևեկության բոլոր կարգավորումներն իրականացնելու և խցանումները կառավարելու համար բոլոր  անհրաժեշտ գործառույթները (գործիքները)  առաջարկվում է կենտրոնացնել միայն ՀՀ Ճանապարհային  ոստիկանությունում:  Մասնավորապես՝  առաջարկվում է  պատահարը  գրանցելու, պատահարի վերաբերյալ  ելակետային  տվյալները  հավաքագրելու և պատահարի  վայրից  ավտոմեքենան տեղաշարժելու թույլտվության  գործառույթների  իրավասությունը  թողնել միայն  Ճանապարհային  ոստիկանությանը:  Գրանցման ենթակա  չեն  լինի միայն ինքնուրույն կարգավորվող վնասները, որոնք կգրանցվեն համաձայնեցված հայտարարագրի լրացման միջոցով:
միայն գույքային վնասների ելքով ճանապարհատրանսպորտային պատահարների մեղավորության որոշման գործընթացը նախատեսվում է ոստիկանությունից տեղափոխել ԱՊՊԱ ոլորտ՝ ապահովագրական ընկերությունների և պատճառի փորձաքննություն իրականացնող փորձագետների իրավասության դաշտ: Փորձաքննություն կատարելու նպատակով միասնական եղանակով ՃՈ-ից  կստացվեն  պատահարի  վերաբերյալ ելակետային  տվյալները և  պատահարների  տեսաձայնագրությունների էլեկտրոնային  տարբերակները՝ առկայության դեպքում:
 
Նշված փոփոխությունները ներառող համապատասխան օրենքների նախագծերը ՀՀ Ոստիկանությունն այս պահին արդեն շրջանառել է շահագրգիռ գերատեսչությունների միջև և այդ նախագծերի այլ մանրամասները կարող եք ճշտել Ճանապարհային ոստիկանությունից:
 
Բյուրոյի կողմից շրջանառված նախագծերից հարկ եմ համարում առանձնացնել նաև ԱՊՊԱ պայմանագրերի կնքման նգործընթացի և սակագների հաշվարկման համակարգի պարզեցմանն և կատարելագործմանը վերաբերող փաթեթը:
 
ԱՊՊԱ պայմանագրերի կնքման գործընթացի պարզեցումը ենթադրում է հնարավորությունների ստեղծում, որպեսզի ապահովագրական ընկերությունները կարողանան առցանց, վճարահաշվարկային համակարգերի միջոցով, այդ թվում՝ վճարային ցանկացած տերմինալների և բջջային հավելվածների միջոցով իրենց հաճախորդներին առաջարկել կնքել ԱՊՊԱ պայմանագրեր և կատարել վճարումներ՝ առանց ապահովագրական ընկերություն այցելելու:
 
Սակագների հաշվարկման՝ ներառյալ բոնուս-մալուս  համակարգի  պարզեցման  և  կատարելագործման գործընթացի ներդրմամբ, նախատեսվում է անցում կատարել առավել պարզ՝ միայն Ապահովադիրների (ավտոմեքենաների սեփականատերերի)  պատմության վրա  հիմնված բոնուս-մալուս  համակարգին, ինչը թույլ կտա Ապահովադիրներին ինքնուրույն կառավարել  իրենց  ռիսկերը  և  ցանկացած  վարորդի  հանձնել  վարման՝ առանց  ապահովագրական ընկերությանը  տեղեկացնելու  և ԱՊՊԱ պայմանագրում որևէ փոփոխություն կատարելու:
 
Նախատեսվող կարգավորումների արդյունքում հատուցումների գործընթացը գրեթե երեք անգամ կկրճատվի. ներկայիս մոտ 16-ից  մինչև  90 օր  տևողությամբ գործընթացը կստացվի՝
 
1. Համաձայնեցված հայտարարագրով դեպքերում՝ 4-ից 11 օր,
2. Ստանդարտ դեպքերում՝ 10-ից մինչև 27 օր:
 
-Պարբերաբար  հնչում են  կարծիքներ,  որ վճարվող ապահովագրական  հատուցումները  չեն  բավարարում  իրական վնասի  չափը  վերականգնելու համար:  Ի՞նչ կասեք այս մասին:
 
-Տուժողները, նման դեպքերում կարող են ընտրել ավտոմեքենայի վերանորոգման տարբերակը և Բյուրոյի կողմից գրանցված և ապահովագրական ընկերության հետ համագործակցող վերանորոգող կազմակերպությունների ցանկից ընտրեն որևէ կազմակերպություն և պահանջեն մեքենայի վերանորոգում կատարել: Բացի դրանից, տուժողները իրենց պատճառված վնասի հետ անհամաձայնությունները կարող են բողոքարկել Բյուրոյում՝ կրկնակի փորձաքննություն նշանակելու միջոցով: Հուսով ենք, որ ապագա մեր կարգավորումների արդյունքում նման բողոքները նույնպես էապես կնվազեն:
 
 
 
 
 
 

 


Տեսանյութեր

04/12/2024   15:02 Մտանք ակումբ, Մովսիսյանն ու Ամիրխանյանը ծեծված ջարդված էին,միլպետը ադրբեջանցիների վայրագության մասին

Տեսադարան

05/17/2022   10:49 Ոստիկանությունը բերման է ենթարկել «Դիմադրության» շարժման աղջիկ ցուցարարներին, ովքեր փակել են Երևանի փողոցները

Մամուլ

Արխիվ

[]