Թեմաներ
Ուրբաթ 03 / 29 / 2024
Փոխարժեք
+ °C
+ °C

Ամենակարևոր իրավական լուրերը Հայաստանից` Telegram-ում

ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ

03/29/2024   16:24 Սոչիում անհաջողակ «Ռոմեոն» փորձել է հրկիզել սիրելիի ընտանիքին, բայց խառնել է տան դուռը 03/29/2024   16:19 Մխիթար Պապոյանը չի բացառել, որ ԲԴԽ անդամի հաջորդ թեկնածուն կարող է ինքը լինել (տեսանյութ) 03/29/2024   16:14 Եղեգնաձոր քաղաքի Շահումյան փողոցում զենքի գործադրմամբ խուլիգանություն, սպանության փորձ կատարելու վարույթով կալանավորվել է նույն քաղաքի 32–ամյա բնակիչը 03/29/2024   15:52 Տղամարդը կերել է աշխարհի ամենակծու պղպեղն ու մահացել 03/29/2024   15:49 ՊԵԿ-ը բացահայտել է կառուցապատման ոլորտում առանձնապես խոշոր չափերով հարկեր չվճարելու դեպք 03/29/2024   15:27 ԱՄՆ դեսպանին ուղղված Նարեկ Սամսոնյանի բաց նամակը թույլ չտրվեց հանձնել նրան. Ակցիա՝ ԱՄՆ դեսպանատան մոտ (տեսանյութ) 03/29/2024   15:20 «Վանաձոր» քրեակատարողական հիմնարկի 17 ծառայողների նկատմամբ կիրառվել են կարգապահական տույժեր 03/29/2024   15:15 Հովհաննես Բաղրամյանը մերձբալթյան երկրների դիտարկմամբ դահիճ է. Հայ ժողովուրդը պատրա՞ստ է նման ինտեգրման. Մաքսիմ Վասկով (տեսանյութ) 03/29/2024   15:12 Ադրբեջանը քարոզում է, թե «բնակչության ավելի քան 95 %-ը հավատում է գյուղերի վերադարձին» 03/29/2024   15:02 Ամերիաբանկը ճանաչվել է 2024 թ-ի լավագույն բանկը Հայաստանում ըստ Global Finance ամսագրի 03/29/2024   14:56 Ինչու Բաքուն չցուցադրեց Արայիկ Հարությունյանի հետ հարցազրույցը՝ պարզաբանում են հեռուստաալիքից 03/29/2024   14:47 Սուրեն Պապիկյանի գլխավորությամբ տեղի է ունեցել ՀՀ պաշտպանության նախարարին կից կոլեգիայի նիստ 03/29/2024   14:45 Եղանակային ճնշումներ լինում են. Արագածոտնի մարզի դատարանի նախկին նախագահի արձագանքը՝ դատավորների դեմ ճնշումների մասին հարցին 03/29/2024   14:24 Հայաստանն ու Ադրբեջանը ավելի քան երբևէ մոտ են խաղաղությանը՝ հայտնում են Բաքվից 03/29/2024   14:20 Թմրամոլության և ապօրինի թմրաշրջանառության դեմ Երևանի պարեկների պայքարի աչքի ընկած դրվագներ 03/29/2024   14:17 Ծանրամարտի աշխարհի 2027 թ առաջնությունը տեղի կունենա Երևանում 03/29/2024   14:07 Օրենքով գող Շաքրո Մոլոդոյն արդեն ազատության մեջ է 03/29/2024   13:47 Խորը մտահոգ ու անհանգիստ որոշ հանրային գործիչներ զանգն են հնչեցնում մոտալուտ աղետի, սակայն կարծես թե բոց առաջացնող կայծը չի երևում. Անանյան 03/29/2024   13:45 Մեթյու Միլլերը պատասխանել է Զախարովայի մտահոգություններին՝ կապված Բրյուսելում կայանալիք ՀՀ-ԵՄ-ԱՄՆ հանդիպման հետ 03/29/2024   13:37 Հայ հասարակությանը հետաքրքիր է, ի՞նչ կանի ՌԴ-ն՝ Հայաստանի նկատմամբ թուրք-ադրբեջանական տանդեմի ռազմական ագրեսիայի դեպքում. Աբովյան (տեսանյութ) 03/29/2024   13:25 Վրաստանի իշխանությունները մահմեդական համայնքին կփոխանցեն ևս 20 մզկիթ 03/29/2024   13:12 Այսօրվանից 8-10 աստիճանով տաքանալու է, առանձին շրջաններում սպասվում է կարճատև անձրև 03/29/2024   13:09 Մեկնարկել է Արցախ Միության գործունեության ակտիվ փուլը՝ կայքը, անդամակցելու մեխանիզմն ու դրամահավաքի էջը. Արտակ Բեգլարյան 03/29/2024   13:05 Իսրայելը ավիահարվածներ է հասցրել Հալեպին. սպանվել է 42 սիրիացի զինծառայող 03/29/2024   12:50 Առցանց անմաքս առևտրի շեմը կենթարկվել է փոփոխության. 2024 թվականի ապրիլի 1-ից կսահմանվի 200 եվրո և 31 կ.-ի արտոնություն 03/29/2024   12:42 Հորն առերևույթ բռնության ենթարկելու, հարևան կանանցից մեկին սպանելու, մյուսի նկատմամբ սպանության փորձ կատարելու համար մեղադրանք է ներկայացվել 40–ամյա տղամարդուն 03/29/2024   12:42 Ադրբեջանի խորհրդարանի նախագահը խոսել է Ալեն Սիմոնյանի հետ հանդիպումից 03/29/2024   12:31 Ձվի արտադրության և իրացման շուկայի վերահսկողության միջանկյալ արդյունքները. ՍԱՏՄ 03/29/2024   12:26 «Երևան ավտոբուս» ՓԲԸ տնօրեն Հովհաննես Մանուկյանն աշխատանքից ազատվելու դիմում է ներկայացրել 03/29/2024   12:20 «Արտավազդ» ամենամյա մրցանակաբաշխությունն այս տարի կյանքի կոչվեց «Գագիկ Ծառուկյան» բարեգործական հիմնադրամի շնորհիվ 03/29/2024   12:13 Դուք վախեցած եք. եւ դա միակ մարդկային ճշմարիտ զգացմունքն է, որը հենց ձեզ համար է ստեղծվել. Ռուբեն Մխիթարյան 03/29/2024   12:05 5,7 մագնիտուդ ուժգնությամբ երկրաշարժ՝ Հունաստանում 03/29/2024   11:48 Իմ անունից կեղծ տեղեկություններ են տարածվում. Լևոն Քոչարյան (տեսանյութ) 03/29/2024   11:44 2023թ. ՌԴ-ից ՀՀ է փոխանցվել 3,9 մլրդ դոլար տրանսֆերտ, մեծ մասը՝ «Միր» քարտերով. ՀՀ-ն կարո՞ղ է այդքան միլիարդի հոսքից հրաժարվելու ճոխություն թույլ տալ իրեն. Շաքե Իսայան 03/29/2024   11:40 Վթարից մեկ օր անց հիվանդանոցում մահացել է 03/29/2024   11:36 Դավիթ Օհանյանը նշանակվել է Սյունիքի առաջին ատյանի ընդհանուր իրավասության դատարանի դատավոր 03/29/2024   11:29 Օդային ճանապարհով փորձ է արվել ՀՀ ներմուծել առանց հայտարարագրման բջջային հեռախոսներ 03/29/2024   11:22 Ժիրայր Սեֆիլյանի և ԱԺԲ համակիրների բնակարաններում խուզարկություններ են իրականացվում 03/29/2024   11:20 Վաղվանից կենսաթոշակի և նպաստի 10 % հետվճարի ծրագրից կարող են օգտվել հետևյալ 11 բանկերի քարտապանները 03/29/2024   11:03 Խուզարկել են Վոլոդյա Ավետիսյանի տունը. առգրավվել են հեռախոսներ, դրոններ ու տեսախցիկներ (տեսանյութ) 03/29/2024   11:01 Դեղձենին Արարատյան դաշտում կծաղկի 20-25 օր շուտ 03/29/2024   10:52 Հայաստանում արգելափակել են «Երեկոն Վլադիմիր Սոլովյովի հետ» և «Կիրակի երեկոն Վլադիմիր Սոլովյովի հետ» հաղորդումները 03/29/2024   10:38 Պատահար Ապարան-Քուչակ ավտոճանապարհին 03/29/2024   10:36 Ինչու էր կառավարության նիստում «մարդ վատացել». Աբրահամյանի մեկնաբանությունը 03/29/2024   10:30 Քարերը և հողային զանգվածը թափվել են ճանապարհի երթևեկելի հատված. պարեկները երկկողմանի փակել են այն 03/29/2024   10:20 Կա փակ ավտոճանապարհ 03/29/2024   08:17 Ոսկեպարցիներն անհամբեր սպասում են․ «Հրապարակ» 03/29/2024   08:13 Սաղաթելյանները՝ իշխանության թիրախում․ «Հրապարակ» 03/29/2024   08:08 Դիանա Գալոյանը նոր պաշտոն կստանա՞․ «Հրապարակ» 03/29/2024   08:04 Փաշինյանը ոչինչ չի խնայում անձնական պաշտպանության համար․«Հրապարակ»
03/28/2024   23:41 Վեց ծառայակիցների հետ սեռական հարաբերություն ունեցած ոստիկանը 500 հազար դոլար կստանա 03/29/2024   11:20 Վաղվանից կենսաթոշակի և նպաստի 10 % հետվճարի ծրագրից կարող են օգտվել հետևյալ 11 բանկերի քարտապանները 03/29/2024   08:08 Դիանա Գալոյանը նոր պաշտոն կստանա՞․ «Հրապարակ» 03/28/2024   16:55 Գեղարքունիքի մարզում հայրը հաճախակի ծեծել է անչափահաս դստերը, փորձել սեռական հարաբերություն ունենալ նրա հետ 03/28/2024   14:15 Գլխավոր դատախազի տեղակալի ամուսնուն փորձ է արվում բարձր պաշտոնի տեղավորել ու նշանակել Փորձաքննությունների բյուրոյի ղեկավար՝ դրանով այդ անկախ կառույցը դարձնել դուստր ձեռնարկություն 03/28/2024   08:11 Որքան է Հ1-ը վճարել Հրաչուհի Ութմազյանին ու Համլետ Առաքելյանին՝ «Օսկար» մրցանակաբաշխությունը մեկնաբանելու համար․ «Հրապարակ» 03/27/2024   21:59 Արգածոտնի մարզի գյուղերից մեկում․ 13-ամյա թոռը պապի մարմինը հայտնաբերել է պատշգամբի ճաղավանդակից կախված 03/27/2024   20:50 Զախարովան՝ Բաքվի կողմից Ուկրաինային զենք մատակարարելու մասին 03/28/2024   18:41 Հայ ժողովրդին վախեցնում է ադրբեջանի պատերազմով, իսկ ինքը վախենում է Արցախի նախագահից․ և ոչ միայն․․․ 03/27/2024   20:42 Դաշնակցական Գագիկ Սարգսյանին կալանավորել են «խռովյալ ՔՊ-ականի» ցուցմունքի հիման վրա․ փաստաբանը մանրամասներ է հայտնել գործից 03/28/2024   18:28 Կինը բռնել է ամուսնուն դավաճանելիս՝ առողջ ապրելակերպի հանդեպ ունեցած սիրո շնորհիվ 03/29/2024   14:56 Ինչու Բաքուն չցուցադրեց Արայիկ Հարությունյանի հետ հարցազրույցը՝ պարզաբանում են հեռուստաալիքից 03/28/2024   14:13 Պապա ջան, ես քեզ միշտ կկարոտեմ, կհանդիպենք մյուս կյանքում. Արթուր Աբրահամ 03/27/2024   18:25 ՀՀ ԱԳՆ-ում մեկնաբանություն չունեն՝ ՌԴ-ի կողմից ՀՀ պատգամավորի մուտքը արգելելու որոշմանը 03/27/2024   21:21 ՌԴ ԱԻՆ - ը հրապարակել է «Կրոկուսի» ահաբեկչության զոհերի նոր ցուցակը 03/28/2024   12:59 Այսօր ընտանիքի անդամների քանակով հավկիթ չեն եփում, չեն ներկում ու չեն մատուցում. Նոյեմ Անդրեասյան 03/27/2024   21:48 «Էդ վարչապետը, որ կա, եկավ ստեղ, ասի, որ դա չի բավականացնելու ու դրանից 2 օր հետո հրաժարական տվեցի». Շուռնուխի նախկին գյուղապետ 03/28/2024   22:41 Դասարաններում կկրճատվի աշակերտների թիվը.Ժաննա Անդրեասյան 03/29/2024   12:42 Ադրբեջանի խորհրդարանի նախագահը խոսել է Ալեն Սիմոնյանի հետ հանդիպումից 03/28/2024   15:02 Փաշինյանը վախեցած է, բայց ոչ՝ Ադրբեջանից ու այդ երկրի՝ իր գործընկեր նախագահից.Ստեփան Դանիելյան

Անցում կկատարվի առավել պարզ՝ միայն Ապահովադիրների պատմության վրա հիմնված բոնուս-մալուս համակարգին.Վահան Ավետիսյան 02/15/2016   15:53  |  Հարցազրույց

 
Հարցազրույց Հայաստանի Ավտոապահովագրողների Բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վահան Ավետիսյանի հետ:
 
-Պարոն Ավետիսյան, ԱՊՊԱ-ի ներդրման առաջին հինգ տարիների ընթացքում ի՞նչ  հիմնական  ձեռքբերումներ կարող եք նշել:
 
-Թերևս կցանկանայի շատ կանգ չառնել ձեռքբերումների վրա և առավել անդրադառնալ մեր հանրությանը հուզող այն հարցերին, որոնց լուծումները կմեծացնեն ԱՊՊԱ համակարգից իրենց բավարարվածությունը: Այնուհանդերձ, փորձեմ հակիրճ ձևակերպել արդյունքները՝ 
 
ԱՊՊԱ-ն  այսօր  կայացած  և  հանրային  գիտակցության  մեջ ձևավորված  համակարգ է. այն լուծել է իր առջև դրված սոցիալական խնդիրը,
ԱՊՊԱ համակարգի ներդրման արդյունքում ձևավորվել և զարգացել են ապահովագրության ոլորտի մի շարք անհրաժեշտ ենթակառուցվածքներ, որոնք թույլ կտան պարտադիր ապահովագրության տարբեր համակարգերի միջոցով լուծել սոցիալական այլ խնդիրներ,
ԱՊՊԱ-ի ներդրման շնորհիվ ձևավորվել է իրական վիճակագրություն ճանապարհատրանսպորտային պատահարների, վարորդների վարորդական պատմության, ավտոտրանսպորտային միջոցների սեփականատերերի՝ այս ոլորտում վարքագծի, տարբեր խմբերում գտնվող ավտոմեքենաների ռիսկայնության վերաբերյալ, ինչը բավարար հիմքեր է ստեղծում կատարելու բարելավումներ և ճշգրտումներ այս ոլորտում,
ստեղծվել է շուրջ 750 աշխատատեղ, ապահովագրական գործակալների թիվն ավելացել է ավելի, քան 5000-ով:
 
-Որքա՞ն է կազմել ԱՊՊԱ համակարգի վնասաբերությունը վերջին տարիներին:
 
-ԱՊՊԱ համակարգում առաջին հինգ տարիների վնասաբերությունը (ապահովագրական հատուցումների մակարդակը) ըստ տարբեր տարիների տատանվել է 53-ից մինչև 77%՝  5 տարվա միջինում կազմելով տարեկան 64%:
 
-Ինչո՞ւ է ապահովագրավճարիների նվազագույն շեմը սահմանվում բյուրոյի կողմից և ի՞նչ կարող է տեղի ունենալ դրա չսահմանման դեպքում:
 
-Նախ պետք է նշեմ, որ Բյուրոն օրենքով ստեղծված, ինքնակարգավորվող կազմակերպություն է, որի նպատակը ԱՊՊԱ ոլորտում տուժած անձանց շահերի պաշտպանությունն է և ԱՊՊԱ համակարգի կայունության և զարգացման ապահովումը: Նշված նպատակների իրականացման համար Բյուրոն ունի օրենքով նախատեսված մի շարք գործառույթներ և լիազորություններ՝ ներառյալ իր անդամ ապահովագրական ընկերությունների համար ԱՊՊԱ ոլորտում կանոնների մշակումը և դրանց նկատմամբ հսկողության իրականացումը: Այդ կանոնների շարքում օրենքով հստակ ամրագրված է նաև Բյուրոյի իրավասությունը՝ իր կամ Կենտրոնական Բանկի նախաձեռնությամբ ԱՊՊԱ ոլորտում սահմանելու հիմնական և բազային ապահովագրավճարների նվազագույն սահմանաչափեր, և Բյուրոյի պարտավորությունը՝ սահմանելու հիմնական և բազային ապահովագրավճարների առավելագույն սահմանաչափեր:
 
Ըստ էության դրանք սահմանելու տրամաբանությունը հետևյալն է՝
 
նվազագույն չափի սահմանման տրամաբանությունն անբարեխիղճ մրցակության և անհիմն ցածր գնագոյացման բացառումն է՝ համապատասխանաբար վերջնահաշվում՝ ապահովելով ԱՊՊԱ համակարգի ֆինանսական կայունության ապահովումը,
առավելագույն շեմի սահմանման տրամաբանությունը կրկին անբարեխիղճ մրցակության, սակայն այս անգամ արդեն անհիմն բարձր գնագոյացման բացառումն է՝ վերջնահաշվում պաշտպանելով ավտոտրանսպորտային միջոցների սեփականատերերի և վարորդների շահերը:
 
Ներկայում, Բյուրոն սահմանել է հիմնական և բազային ապահովագրավճարների և նվազագույն և առավելագույն սահմանաչափերը, քանի որ ի սկզբանե ընտրված կարգավորման այսպիսի մոդելից բխում է այս երկու սահմանաչափերի սահմանման օբյեկտիվ անհրաժեշտությունը՝ ելնելով ԱՊՊԱ համակարգի կայունության ապահովման և հետազա զարգացումների ու բարելավումների հետ կապված մեր ծրագրերից:
 
-Պարոն Ավետիսյան, հիմնական ի՞նչ  խնդիրներ եք տեսնում ԱՊՊԱ ոլորտում և դրանց լուծման ուղղությամբ ներկայում ինչ աշխատաքներ են տարվում:
 
-Ինչպես արդեն նշեցի, մենք այս պահին առավելապես կենտրոնացել ենք ԱՊՊԱ ոլորտի խնդիրների բացահայտման և դրանց կարգավորման ուղղությամբ համալիր միջոցառումների վրա և 2016 թվականը մեզ համար այսպես կոչված սահմանել ենք ԱՊՊԱ ոլորտի զարգացման հաջորդ փուլի համար նախատեսված փաթեթային կարգավորումների իրականացման և նախաձեռնությունների տարի: Հարց է առաջանում, թե ինչու են անհրաժեշտ այդ փոփոխությունները. մեր կարծիքով դրանք անհրաժեշտ են և ինքնանպատակ չեն, քանի որ՝
 
անհրաժեշտ են համակարգի զարգացման երկրորդ փուլին բնորոշ փաթեթային կարգավորումներ, որոնք ԱՊՊԱ համակարգի ներդրման ժամանակ նախատեսված են եղել իրականացնել համակարգի սկզբնական կայացումից և վիճակագրական շարքերի ձևավորումից հետո,
ԱՊՊԱ ոլորտում առաջին 5 տարիների փորձը նախանշել է իր բաց և թույլ կողմերը, որոնք համապատասխանաբար կարիք ունեն ճշգրտման,
անհրաժեշտ է հնարավորինս օպտիմիզացնել ԱՊՊԱ ոլորտում առկա գործընթացները և լուծել այս ոլորտից հանրային բավարարվածությանը խոչընդոտող վերոհիշյալ խնդիրները:
 
Ոլորտում այս մասով մենք առանձնացրել ենք հետևյալ խնդիրները՝
 
մեծացել են խցանումներն երթևեկության մեջ,
ԱՊՊԱ համակարգում կիրառվող գործընթացների տևողությունը և հարմարավետությունը դեռևս գոհացնող մակարդակի վրա չէ,
Դեռևս անհրաժեշտ մակարդակի չի հասել վնասների գնահատման և պատճառների փորձաքննության գործընթացներից հասարական բավարարվածությունը:
 
Այս խնդիրների լուծման ուղղությամբ Բյուրոն ներկայում նախաձեռնել է մի շարք նախագծեր, որոնց մի մասն արդեն հաստատված է, մի մասը՝ որպես նախագծեր, շրջանառված են՝ կարծիքների հավաքագրման նպատակով, իսկ մի մասը դեռևս գտնվում է մշակումների փուլում: Մասնավորապես այս պահին կցանկանայի առայժմ խոսել միայն արդեն հաստատված և շրջանառված նախագծերի մասին:
 
Նախնական սույն թվականի մարտի մեկից (գործողության մեջ մտնելու ճշգրիտ ամսաթվի մասով լրացուցիչ հանդես կգանք համապատասխան հայտարարությամբ) ԱՊՊԱ ոլորտում ներդրվում է՝
 
ծանուցումների էլեկտրոնային տարբերակը, ինչը նշանակում է, որ ԱՊՊԱ պայմանագրերում էլեկտրոնային հասցեի լրացումը  կդարձվի  պարտադիր նախապայման և ԱՊՊԱ  ոլորտում  փորձաքննությունների  և հատուցումների գործընթացի բոլոր ծանուցումներն, որպես Ապահովադիր  և տուժող  կիրականացվեն տվյալ էլեկտրոնային  հասցեի  միջոցով:  Արդյունքում հնարավորություն կստեղծվի ճանապարհատրանսպորտային պատահարի բոլոր կողմերին արագ և  պատշաճ ծանուցել՝ դրանով գործընթացի տևողությունը կրճատելով 5-իցմինչև 10 օրով,
մինչև 50.000 դրամի գույքային պահանջներ առաջացնող  ճանապարհատրանսպորտային պատահարների մասնակից  վարորդների  կողմից պատահարների ինքնուրույն գրանցման գործընթաց: Նոր  գործընթացը ենթադրում է, որ  այն դեպքում,  երբ պատահարի  արդյունքում  մեղավոր վարորդի  նկատմամբ անմեղ  վարորդի գույքային  պահանջը չի գերազանցում 50.000 դրամը, ապա ԱՊՊԱ պատահարի  մասնակից վարորդներն ինքնուրույն՝  առանց ապահովագրական  ընկերության  և ոստիկանության  ներկայացուցչի  համաձայնության, դեպքի  վայր ժամանման և գրանցման, լրացնում են համաձայնեցված հայտարարագիրը և պարզեցված ու արագացված  ընթացակարգով  հատուցում ստանում ապահովագրական ընկերությունից: Հատուցման այս շեմի շրջանակներում  ընկնող  դեպքերն այս  պահին կազմում են ընդհանուր պատահարների քանակի մոտ 20 %-ը: ՀՀ կառավարության հաստատմանն է առաջարկվել նաև համաձայնեցված հայտարարագրի նոր ձևը. այն դարձել է առավել մատչելի լրացման համար: Նոր համակարգի  բարեհաջող գործարկման դեպքում նախատեսվում է վնասի  շեմի  որոշակի բարձրացում:
 
Ինքնուրույն գրանցման գործընթացը որոշակիորեն կմեղմի խցանումների խնդիրը: Խցանումների խնդիրը, մեր կարծիքով, էապես կկարգավորի նաև մեր, Կենտրոնական բանկի և Ճանապարհային ոստիկանության համատեղ մեկ այլ կարևոր նախաձեռնությունը, համաձայն որի՝
 
Ճանապարհային երթևեկության բոլոր կարգավորումներն իրականացնելու և խցանումները կառավարելու համար բոլոր  անհրաժեշտ գործառույթները (գործիքները)  առաջարկվում է կենտրոնացնել միայն ՀՀ Ճանապարհային  ոստիկանությունում:  Մասնավորապես՝  առաջարկվում է  պատահարը  գրանցելու, պատահարի վերաբերյալ  ելակետային  տվյալները  հավաքագրելու և պատահարի  վայրից  ավտոմեքենան տեղաշարժելու թույլտվության  գործառույթների  իրավասությունը  թողնել միայն  Ճանապարհային  ոստիկանությանը:  Գրանցման ենթակա  չեն  լինի միայն ինքնուրույն կարգավորվող վնասները, որոնք կգրանցվեն համաձայնեցված հայտարարագրի լրացման միջոցով:
միայն գույքային վնասների ելքով ճանապարհատրանսպորտային պատահարների մեղավորության որոշման գործընթացը նախատեսվում է ոստիկանությունից տեղափոխել ԱՊՊԱ ոլորտ՝ ապահովագրական ընկերությունների և պատճառի փորձաքննություն իրականացնող փորձագետների իրավասության դաշտ: Փորձաքննություն կատարելու նպատակով միասնական եղանակով ՃՈ-ից  կստացվեն  պատահարի  վերաբերյալ ելակետային  տվյալները և  պատահարների  տեսաձայնագրությունների էլեկտրոնային  տարբերակները՝ առկայության դեպքում:
 
Նշված փոփոխությունները ներառող համապատասխան օրենքների նախագծերը ՀՀ Ոստիկանությունն այս պահին արդեն շրջանառել է շահագրգիռ գերատեսչությունների միջև և այդ նախագծերի այլ մանրամասները կարող եք ճշտել Ճանապարհային ոստիկանությունից:
 
Բյուրոյի կողմից շրջանառված նախագծերից հարկ եմ համարում առանձնացնել նաև ԱՊՊԱ պայմանագրերի կնքման նգործընթացի և սակագների հաշվարկման համակարգի պարզեցմանն և կատարելագործմանը վերաբերող փաթեթը:
 
ԱՊՊԱ պայմանագրերի կնքման գործընթացի պարզեցումը ենթադրում է հնարավորությունների ստեղծում, որպեսզի ապահովագրական ընկերությունները կարողանան առցանց, վճարահաշվարկային համակարգերի միջոցով, այդ թվում՝ վճարային ցանկացած տերմինալների և բջջային հավելվածների միջոցով իրենց հաճախորդներին առաջարկել կնքել ԱՊՊԱ պայմանագրեր և կատարել վճարումներ՝ առանց ապահովագրական ընկերություն այցելելու:
 
Սակագների հաշվարկման՝ ներառյալ բոնուս-մալուս  համակարգի  պարզեցման  և  կատարելագործման գործընթացի ներդրմամբ, նախատեսվում է անցում կատարել առավել պարզ՝ միայն Ապահովադիրների (ավտոմեքենաների սեփականատերերի)  պատմության վրա  հիմնված բոնուս-մալուս  համակարգին, ինչը թույլ կտա Ապահովադիրներին ինքնուրույն կառավարել  իրենց  ռիսկերը  և  ցանկացած  վարորդի  հանձնել  վարման՝ առանց  ապահովագրական ընկերությանը  տեղեկացնելու  և ԱՊՊԱ պայմանագրում որևէ փոփոխություն կատարելու:
 
Նախատեսվող կարգավորումների արդյունքում հատուցումների գործընթացը գրեթե երեք անգամ կկրճատվի. ներկայիս մոտ 16-ից  մինչև  90 օր  տևողությամբ գործընթացը կստացվի՝
 
1. Համաձայնեցված հայտարարագրով դեպքերում՝ 4-ից 11 օր,
2. Ստանդարտ դեպքերում՝ 10-ից մինչև 27 օր:
 
-Պարբերաբար  հնչում են  կարծիքներ,  որ վճարվող ապահովագրական  հատուցումները  չեն  բավարարում  իրական վնասի  չափը  վերականգնելու համար:  Ի՞նչ կասեք այս մասին:
 
-Տուժողները, նման դեպքերում կարող են ընտրել ավտոմեքենայի վերանորոգման տարբերակը և Բյուրոյի կողմից գրանցված և ապահովագրական ընկերության հետ համագործակցող վերանորոգող կազմակերպությունների ցանկից ընտրեն որևէ կազմակերպություն և պահանջեն մեքենայի վերանորոգում կատարել: Բացի դրանից, տուժողները իրենց պատճառված վնասի հետ անհամաձայնությունները կարող են բողոքարկել Բյուրոյում՝ կրկնակի փորձաքննություն նշանակելու միջոցով: Հուսով ենք, որ ապագա մեր կարգավորումների արդյունքում նման բողոքները նույնպես էապես կնվազեն:
 
 
 
 
 
 

 


Տեսանյութեր

03/29/2024   11:55 Աննկարագրելի քաոս էր,երեխաներին ասել ենք՝ չխոսեք,վերև չնայեք, թուրքերի միջով ենք գնում.գաղթը՝ Շոշից

Տեսադարան

05/17/2022   10:49 Ոստիկանությունը բերման է ենթարկել «Դիմադրության» շարժման աղջիկ ցուցարարներին, ովքեր փակել են Երևանի փողոցները

Մամուլ

Արխիվ

[]